21 Ekim 2011 Cuma

ANA KUCAĞI




Kızım için kullandığımız ana kucağı.Artık büyüdüğü için kullanmıyoruz.İhtiyaç kalmadığından satıyoruz.Süper bir ürün.İlk aylarda bunun üzerinde uyutup yatağına alıyorduk titreşimi sayesinde kolik sancısı ve sallama sorunu ortadan kalktı.3 tane müziği var onlarda ninni gibi geliyordu.Büyüdükçe koltugu oluyor ek gıdalara geçince mama sandalyesinden önceki aşamada çok işe yarıyor.Alan bana dua edecek.ÇOK ama çok temiz bir ürün.
Kılıfı komple sökülüp yıkanabilir.
Önündeki oyuncaklar değiştirilebilir.güneşliği ve oyuncak askısı çıkıyor.
100TL
Diğer fotograflarını buradan görebilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bebek-mobilya-tekstil-ana-kucagi-61835804/detay/

2 yorum:

  1. Fiyatta indirim yaparsanìz ben almayì dùsùnùyorum..

    YanıtlaSil
  2. Fiyatta indirim yaparsanìz ben almayì dùsùnùyorum..

    YanıtlaSil